Patyna, pierwszy polski marketplace z wyjątkowymi przedmiotami vintage wyprodukował i wprowadził do sprzedaży limitowaną serię plakatów „Oldies but Goldies”, zaprojektowanych przez Julię Mirny.
Stworzenie limitowanej serii plakatów to pokłosie sukcesu dystrybucji pierwszej edycji projektów podczas tegorocznych Targów Rzeczy Ładnych w Warszawie.
„Pomysł na limitowane serie produktów, tworzonych wspólnie z polskimi projektantami i producentami, jest realizowany od początku istnienia Patyny – mówi pomysłodawczyni portalu, Emilia Obrzut. – Dotychczas mieliśmy przyjemność współpracować z Malwiną Konopacką, Mamsam, ONTO Studio, Hutą Jasło i Magdaleną Pankiewicz. Każda z naszych realizacji rozeszła się błyskawicznie, co dowodzi, że warto edukować przyszłych kolekcjonerów i że odbiorcy gotowi są zainwestować w przedmiot, który z czasem zyska na wartości, wspierając jednocześnie jego twórcę. Jesteśmy pewni, że współpraca z Julią Mirny, jedną z najzdolniejszych i najbardziej charakterystycznych współczesnych ilustratorek, a prywatnie miłośniczką vintage będzie tego kolejnym dowodem”– dodaje Emilia Obrzut.
Plakat w formacie B1 (70×100 cm), wydrukowany na wysokiej jakości papierze (240 g foto błysk) dostępny jest w liczbie jedynie 250 sztuk. Do każdego zakupu dołączany jest certyfikat potwierdzający autentyczność zakupu.