Pinio: łóżeczka o najbardziej podstawowych, klasycznych kształtach

Pinio: łóżeczka o najbardziej podstawowych, klasycznych kształtach

Basic marki Pinio to nowa kolekcja łóżeczek niemowlęcych, skierowana dla miłośników klasycznych kształtów, którzy nie planują urządzania całego pokoju dziecka, a potrzebują tylko łóżeczko. Łóżeczka posiadają wyciągane szczebelki, a dzięki przemyślanej konstrukcji jeden z boków można zdemontować, dzięki czemu będzie pełniło funkcję zamkniętego z trzech stron łóżka. Do łóżeczek można dokupić nakładany przewijak oraz szuflady i barierkę z kolekcji Moon, dopasowane wymiarowo oraz kolorystycznie.

Kolekcja Basic uzupełnia katalog Pinio o formy najbardziej podstawowe, minimalistyczne. Takie łóżeczko dopasować można do wnętrza w każdym stylu i każdej kolorystyce. Stanowić może przeciwwagę dla pozostałych nowoczesnych mebli w pokoju, element wyciszenia w bardzo kolorowym wnętrzu, stylowy akcent pokoiku monochromatycznego lub doskonałe uzupełnienie umeblowania w pokojach w stylu skandynawskim. Uniwersalna, ponadczasowa klasyka nigdy się nie znudzi.

Marka Pinio jest dzieckiem popularnej firmy Drewnostyl, która cieszy się wieloletnim doświadczeniem i zaufaniem klientów. Produkcję mebli dziecięcych i młodzieżowych rozpoczęła pod koniec lat dziewięćdziesiątych. Z biegiem czasu produkty te stały się niezaprzeczalną wizytówką firmy.

„Od początku istnienia Pinio angażuje się w akcje społeczne i charytatywne – mocno stawiając na bliskie relacje z klientami. Bardzo cieszy nas, że posiadamy odbiorców z „krwi i kości”, którzy piszą, komentują i przesyłają zdjęcia pokojów urządzonych naszymi mebelkami. Nie wiem nawet, w którym momencie to się stało, ale na naszym profilu facebook’owym utworzyła się mała „społeczność”. Nic nie daje większej satysfakcji, niż zadowoleni rodzice, którzy doceniają najwyższą jakość oferowanych przez nas produktów, a nasi najważniejsi odbiorcy – dzieci, czują się komfortowo w pokojach urządzonych naszymi meblami. Z dumą możemy powiedzieć, że kolekcje są przeniesieniem naszych marzeń z dzieciństwa” – Mówi Michał Błaszak, Brand Manager Pinio.

 

Udostępnij ten artykuł

Zapisz się do newslettera

Wpisz szukane słowo i kliknij enter