AlmiDecor w odświeżonej odsłonie

AlmiDecor to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży wyposażenia wnętrz, założona w 1991 roku. Swój pozytywny, wyrazisty wizerunek zbudowała dzięki spójnej i konsekwentnej strategii opartej na unikalnej ofercie produktów wysokiej jakości, pięknie zaaranżowanym witrynom sklepowym oraz dbałości o wysokie standardy obsługi klienta. Dziś AlmiDecor pokazuje się w nowej, odświeżonej odsłonie!

AlmiDecor przez długie lata przyciągało do swoich salonów tłumy klientów, którzy poszukiwali unikalnych mebli i dekoracji do wnętrz. Była to pierwsza, wnętrzarska marka w Polsce, o tak silnej osobowości, kojarzona z oryginalnymi produktami wysokiej jakości. Swój pozytywny wizerunek zbudowała dzięki wyjątkowej atmosferze panującej w salonach sprzedaży, podkreślonej za pomocą klimatycznej muzyki, aromatycznego zapachu we wnętrzach oraz fachowego doradztwa w zakresie aranżacji wnętrz. Zmieniająca się sytuacja na rynku i szybki rozwój trendu robienia zakupów w internecie spowodował, że właściciele spółki zadecydowali o zmianie modelu biznesowego z jednoczesnym zachowaniem wizerunku marki premium.

Właściciele spółki AlmiDecor.com nawiązali współpracę z nowym inwestorem, którym została firma Fargotex Group – największy polski dystrybutor tkanin obiciowych i dekoracyjnych. Doświadczony inwestor z branży wyposażenia wnętrz to ważny krok w procesie konsekwentnego rozwoju organizacji i realizacji spójnej strategii marki. „Nowe” AlmiDecor to jednak nie tylko nowa platforma sprzedażowa. To także poszerzona oferta zarówno o nowe marki, style wnętrzarskie, jak i kategorie produktowe. Poprzez bogatą gamę produktów, marka chce docierać do klientów o różnorodnych gustach i grubościach portfela. Głównym celem właścicieli jest integracja wizerunku AlmiDecor z nowymi technologiami, czyli połączenie kultowej marki o silnej osobowości z nowoczesną platformą sprzedażową skierowaną do klientów, którzy poszukują unikalnych produktów do wyposażenia wnętrz.