Nawiązanie do świata haute couture

Nawiązanie do świata haute couture

Na rynku wyposażenia wnętrz zadebiutowała nowa, polska marka ekskluzywnych mebli i dodatków. Brahman’s Home to klasyczne, czyste formy i wysokiej jakości, naturalne materiały. Inauguracyjną kolekcję Brahman’s Home promuje sesja zdjęciowa autorstwa Soni Szóstak, zrealizowana we francuskim pałacu Chateau De Gudanes.

Ideały marki można zamknąć w inspirowanym filozofią Dalekiego Wschodu motywie połączenia Pięciu Elementów: kamienia, drewna, skóry, szkła i metalu. Dzięki ich harmonii powstają meble o ponadczasowej estetyce i wysokiej trwałości. Inauguracyjna kolekcja Brahman’s Home składa się z 21 elementów: stołów, stolików, krzeseł, szafek i dodatków. Wykonana jest w całości ze szlachetnych, naturalnych materiałów, które powierzono w ręce doświadczonych, polskich rzemieślników. Wykorzystane surowce to m.in. słynny marmur Carrara. Elementy metalowe są wykonane ze stali szlachetnej i metodą galwanizacji pokrywane 24-karatowym złotem. Z kolei orzech amerykański, z którego powstały stoły, stoliki, krzesła i szafki, jest gwarantem solidności i wytrzymałości – przed laty amerykańskie wojsko wykorzystywało go do produkcji broni. Orzech ma również ponadprzeciętne walory estetyczne – wyróżnia go intensywna, ciemna barwa i nieregularna struktura słojów.

Podczas aranżowania prywatnych przestrzeni szukaliśmy mebli i dodatków, które byłyby solidnie wykonane ze szlachetnych materiałów, a równocześnie niosłyby w sobie coś nieuchwytnego – klasyczną, ponadczasową wartość, którą przekazywać można z pokolenia na pokolenie, nie tracąc jej aktualności. Naszym celem było też wyeksponowanie piękna samego materiału, które dziś często zostaje przysłonięte przez przytłaczającą formę – mówią Grzegorz i Marek Zbroszczykowie, założyciele marki Brahman’s Home.

Kolekcję Brahman’s Home promuje sesja wizerunkowa autorstwa Soni Szóstak, jednej z najbardziej utalentowanych fotografek młodego pokolenia, której prace publikowały m.in. Interview Magazine oraz Rolling Stone. Autorką zdjęć elementów kolekcji jest zaś Weronika Trojanowska. Sesję fotograficzną wykonano w pałacowych wnętrzach zabytkowego Chateau De Gudanes, położonego u stóp francuskich Pirenejów. Wysublimowana estetyka sesji zdjęciowej nawiązuje do kanonu sztuk pięknych oraz mody haute couture.

Pomysłodawcą sesji jest Wojciech Łanecki, dyrektor kreatywny marki i twórca jej pierwszej kolekcji.

– Pomysł na sesję wizerunkową kolekcji Brahman’s zaczerpnąłem ze świata luksusowej mody – mówi Wojciech Łanecki, dyrektor kreatywny Brahman’s Home. Kolekcje haute couture uważam za prawdziwe dzieła sztuki, które wyrażają szacunek i podziw dla piękna, elegancji, szlachetnych materiałów oraz mistrzowskiego rzemiosła. W Brahman’s Home wyznajemy ten sam kanon wartości, dlatego sesja najlepiej wyraża to, co chcielibyśmy powiedzieć o sobie, jako marce.

Meble i dodatki Brahman’s Home będą wkrótce dostępne w wybranych salonach meblowych.

Udostępnij ten artykuł

Zapisz się do newslettera

Wpisz szukane słowo i kliknij enter