VOLA_art of deco jako marka istnieje na rynku nieco ponad pół roku. Pierwsza stworzona przez nią kolekcja składa się z 10 zdobionych złotem elementów w 4 różnych wzorach (2 delikatne i 2 pełne). W jej skład wchodzą wazony i kieliszki oraz filiżanki ze spodkami i talerze. Produkty są ciekawą propozycją przede wszystkim ze względu na nietypową dekorację, ale także możliwość dowolnego miksowania ze sobą wzorów. Dodatkowym atutem są specjalnie zaprojektowane opakowania oraz wszystkie detale towarzyszące samemu produktowi.
Projekt powstał na zlecenie niewielkiej firmy, która swoje 20-letnie doświadczenie w branży dekoracyjnej szkła i porcelany chciałaby przełożyć na swoją własną markę. Jednocześnie ma ambicje pokazania, że w dzisiejszych czasach możliwe jest stworzenie w każdym detalu polskiego produktu o wysokiej jakości i wyjątkowym, ponadczasowym wzornictwie. Dla autora, architekta z wykształcenia, ogromnym wyzwaniem, ale też spełnieniem marzeń, było sprawdzenie się w roli projektanta.
Intencją było stworzenie produktu pasującego zarówno do wnętrza klasycznego, jak i bardziej nowoczesnego. Oszczędnego w formie i kolorze, bogatego w dekoracji, zgodnego z trendami. Będącego w opozycji do wszechobecnego minimalizmu, bardziej w stylu fusion, dekoracyjnego, ale niepozbawionego cech użytkowych. Umiejscowionego pomiędzy klasycznym rzemiosłem a produkcją masową (krótkie serie).
Projekt będzie można zobaczyć na tegorocznej wystawie make me! w ramach Łódź Design Festival.