Wydarzenia Startuje konkurs „Spełnij dziecięce marzenia 2017” 03/12/16 Czas na 4. edycję konkursu „Spełnij dziecięce marzenia”. Zapraszamy do udziału młodych projektantów – studentów lub absolwentów szkół i kursów projektowania mebli oraz wnętrz, a także amatorów. Celem konkursu jest zaprojektowanie mebla inspirowanego pracami plastycznymi dzieci, które zostały nagrodzone w konkursie „Mebel dziecięcych marzeń 2017”. Organizator przydzieli zgłaszającym się projektantom prace, na podstawie których zaprojektują oni meble. Termin przesłania zgłoszenia (on-line) – 11 grudnia br. Termin przesyłania projektów – 5 lutego 2017 r. Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się w marcu 2017 r., podczas targów „Meble Polska” w Poznaniu. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: – dwutygodniowy staż (z zakwaterowaniem) w firmie z branży meblarskiej; – oprogramowanie CAD wspomagające projektowanie 3D; – miejsce na kursie projektowania wnętrz organizowanym przez firmę Creator; – voucher na kurs organizowany przez Educoncept. Formularz zgłoszeniowy tutaj. Inicjatywa „Mebel marzeń 2017”, organizowana przez Wydawnictwo meble.pl, wydawcę miesięcznika branży meblarskiej „BIZNES meble.pl” oraz Meble.pl S.A., składa się z dwóch etapów: I ETAP – konkurs „Mebel dziecięcych marzeń” II ETAP – konkurs „Spełnij dziecięce marzenia” PLN Design objęło patronat nad tegoroczną edycją! „KSIĘGA TRENDÓW” – pierwsza w Polsce publikacja łącząca analizę tendencji socjologicznych z produktami odpowiadającymi na ukryte za nimi potrzeby Polaków. W promujących ją akcjach ważną rolę odgrywają prace powstałe w ramach inicjatywy „Mebel marzeń”. W ten sposób integrują się pomysły najmłodszych z kreatywnością młodych projektantów i rynkową dojrzałością podmiotów branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz. Udostępnij ten artykuł Share this article Share this article Napisane przez Marcin Kieliszek Redaktor w PLN Design Subscribe Login Powiadom o nowych dalszych komentarzach nowych odpowiedziach na moje komentarze Label {} [+] Imię* E-mail* Website Label {} [+] Imię* E-mail* Website 0 komentarzy Inline Feedbacks View all comments