Wirtualne targi w czasach pandemii – projekt stoiska od Smart Design Expo

22 lutego rozpoczęły się największe na świecie targi rolet, bram i osłon R+T – po raz pierwszy w wirtualnej odsłonie.  Jednym z wystawców jest polska marka Anwis.

Jak pokazać produkty w wirtualnej przestrzeni

Anwis przyzwyczaił już klientów do kreatywnego i niesztampowego prezentowania swojej marki na targach. Co 3 lata, 10 hal wystawienniczych zapełniało ponad 60 tysięcy zwiedzających ze 122 krajów. Poprzednia edycja targów przyniosła marce międzynarodową, prestiżową nagrodę A’design Award, którą otrzymała za design stoiska. Zarówno teraz, jak i w ostatnich latach stoisko projektowało poznańskie biuro Smart Design Expo.

Wirtualne targi w czasach pandemii - projekt stoiska dla marki Anwis od Smart Design Expo

Targi R+T w nowej, wirtualnej formie.

Smart Design Expo, zaproponował wyeksponować produkty wystawcy w bardzo kreatywny i nietypowy sposób, projektując minimalistyczny showroom w otoczeniu meksykańskiej przyrody. Projekt ewoluował od potocznie rozumianej idei stoiska, poprzez coraz bardziej szalone podejście do wirtualnej przestrzeni – projektantce Marzenie Michalskiej ze Smart Design Expo udało się stworzyć klimatyczną przestrzeń i zaprosić klientów na zwiedzanie ekspozycji poza klasyczną halę targową.

Wirtualne targi w czasach pandemii - projekt stoiska dla marki Anwis od Smart Design Expo

„Współpracujemy z marką Anwis już kilkanaście lat i za każdym razem staramy się zaskoczyć nie tylko klienta, ale również odwiedzających stoisko ciekawą, nowoczesną bryłą.Tym razem przy projektowaniu stoiska mogliśmy odrobinę bardziej poszaleć, ponieważ nie ograniczały nas surowe przepisy targowe. To było bardzo ciekawe wyzwanie, szczególnie, że postanowiliśmy wraz z Anwis nie ograniczać się do pokazania tylko jednego widoku stoiska, tworząc animację będącą wirtualną wycieczką po showroomie klienta. Odwiedzający będą mogli podczas targów obejrzeć całe stoisko oraz gamę produktów Anwis wkomponowanych w ich naturalne środowisko” – Marzena Michalska, projektantka w Smart Design Expo.

Minimalistyczna bryła wraz z produktami osadzona została w surowej naturze. Tło w postaci nieba, pustyni, wody to swego rodzaju odrealnienie i przeniesienie do innej rzeczywistości – przekroczenie standardowego myślenia o tym, jak pokazywać produkty. Kluczowy jest tutaj punkt styku natury i minimalistycznej architektury – zatarcie granic między nimi odbywa się właśnie dzięki produktom.

Rolety z jednej strony chronią nas przed promieniami słońca, a z drugiej strony pozwalają w każdej chwili otworzyć się na otaczającą nas naturę. Połączenie tych elementów ze sobą daje poczucie rozmarzenia oraz tego, w jaki sposób codziennie możemy doświadczać otaczającego nas pięknego świata.

Wirtualne targi w czasach pandemii - porady od Smart Design Expo - stoisko marki Anwis

Smart Design Expo

Smart Design Expo kreuje przestrzeń już od 15 lat. Wnętrza komercyjne, prywatne, showroomy i architekturę tymczasową. Ich projektanci przenoszą nawet najbardziej szalone pomysły ze sfery marzeń do rzeczywistości. Niekonwencjonalne podejście do zadań oraz duże zaangażowanie całego zespołu zapewniło im solidną pozycję na europejskim rynku.

Zobacz również: Targi Salone del Mobile – kultowe święto designu

Wirtualne targi w czasach pandemii - porady od Smart Design Expo - stoisko marki Anwis
Wirtualne targi w czasach pandemii - projekt stoiska dla marki Anwis od Smart Design Expo
Udostępnij ten artykuł
Zapisz się do newslettera

wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych powyżej danych w celu otrzymywania newslettera.

wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od klientów PLN Design.

Wpisz szukane słowo i kliknij enter