Już po raz 12. w PPNT Gdynia | Centrum Designu spotkają się profesjonaliści z branży projektowej i entuzjaści dobrego wzornictwa, do współpracy zaprosimy także przedsiębiorców. Dziewięć letnich dni między 6 a 14 lipca wypełnią po brzegi wystawy, warsztaty, wykłady, panele dyskusyjne oraz projekcje filmowe. Zanim poznamy pełen program Gdynia Design Days 2019, warto przyjrzeć się identyfikacji wizualnej festiwalu.
Gdynia Design Days 2019 – Polaryzacja
Hasło nadchodzącej edycji Gdynia Design Days – Polaryzacja – daje szerokie pole do interpretacji. Polaryzacja to wyraźna rozbieżność, dychotomia poglądów i opinii, rozwarstwienie zbiorowości, podział na przeciwstawne grupy. To proces wywołany różnicowaniem się postaw w obliczu istotnych problemów, w sytuacjach skrajnych, wobec których nie sposób przejść obojętnie. Polaryzacja wyklucza nijakość, niezdecydowanie i brak zaangażowania. Każdy spór może mieć charakter pozytywny lub negatywny, kluczem jest jego efektywne zarządzanie. Tylko dialog wśród osób pewnych swoich przekonań daje możliwość wyznaczenia nowatorskich strategii działania.
Autorem identyfikacji wizualnej GDD2019 jest ponownie Patryk Hardziej, który swój pomysł na kampanię oparł na ilustracji polaryzacji poprzez oddanie głosu odbiorcom festiwalu.
Głosowanie
Do końca kwietnia wchodząc na stronę www.gdyniadesigndays.eu użytkownicy mają możliwość wyboru pomiędzy dwoma, przeciwstawnymi biegunami poglądów m.in.:
ja – my
serce – rozum
offline – online
lokalnie – globalnie
Każdy kto odwiedzi festiwalową stronę, będzie mógł zostawić swoją odpowiedź – symboliczną kropkę. Wasze poglądy – w postaci wyników z eksperymentu – stworzą trzon identyfikacji wizualnej tegorocznej edycji.
GDD2019 #POLARYZACJA
kiedy: 6 – 14 lipca
gdzie: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, al. Zwycięstwa 96/98