IKEA otworzyła nowe Studio w Centrum Handlowym Promenada w Warszawie, wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców prawego brzegu Wisły. Teraz mogą skorzystać z usług planowania wnętrz blisko domu.
Przestrzeń do planowania funkcjonalnego domu
Nowe Studio w CH Promenada to miejsce stworzone z myślą o klientach poszukujących kompleksowego wsparcia w aranżowaniu kuchni, sypialni czy rozwiązań do przechowywania. Oferuje zarówno inspiracje produktowe, jak i możliwość indywidualnych konsultacji z projektantami IKEA.
W Studiu odwiedzający mogą skorzystać z pomocy projektantów IKEA przy tworzeniu funkcjonalnych aranżacji dopasowanych do ich stylu życia – od kuchni i szaf po garderoby i całe pomieszczenia. Ekspozycje prezentują różnorodne stylowo i cenowo opcje – od dostępnych propozycji, po ofertę premium – odpowiadających potrzebom singli, rodzin z dziećmi, a także właścicieli urządzających mieszkania zarówno z rynku pierwotnego, jak i wtórnego.
Na miejscu można również skonsultować swoje projekty, zarezerwować usługę montażu, a także zamówić produkty z pełnej oferty IKEA dostępnej online – z dostawą do domu lub do wybranego punktu odbioru.
Lokalne punkty spotkań z marką
Otwarcie Studia Planowania i zamówień IKEA w CH Promenada to część szerszej strategii rozwoju wielokanałowego biznesu. Marka odpowiada na zmieniające się potrzeby klientów, którzy coraz częściej poszukują wygodnych, lokalnych miejsc do planowania i zamawiania produktów wyposażenia wnętrz.
Tym samym, nowe Studio dołącza do już działających w Warszawie punktów — w CH Wola Park i Westfield Mokotów. Dzięki temu mieszkańcy stolicy zyskują więcej możliwości korzystania z usług IKEA, blisko swojego codziennego życia.
Rozwój w rytmie potrzeb
Format Studia planowania i zamówień rozwijany jest przez IKEA od 2021 roku. Dziś marka konsekwentnie poszerza sieć tego typu punktów – w całej Polsce jest ich już 15. Jednocześnie inwestuje w rozwój kanałów cyfrowych oraz infrastruktury logistyczno-magazynowej, by zapewnić klientom spójne i wygodne doświadczenie zakupowe. Niezależnie od tego, czy klient odwiedza sklep, korzysta z aplikacji, czy planuje przestrzeń lokalnie, w Studiu. Nowe Studio w CH Promenada w Warszawie zajmuje 104 m², z czego 77 m² stanowi przestrzeń komercyjną.
Zobacz również:
- Polska sztuka i design podbijają Brukselę. Tak wygląda wystawa „Regeneracja”
- Hiszpański design podbił Warszawę. Tak wyglądało wydarzenie Spain is In