Robert Majkut Design został zakwalifikowany do finału prestiżowego konkursu SBID International Design Awards 2025. Projekt Skin and Beauty by SuperPharm znalazł się wśród najlepszych realizacji w kategorii Interior Design – Retail, obok innych najwybitniejszych pracowni projektowych z całego świata.
Skin and Beauty by SuperPharm
Nasza rzeczywistość w przestrzeniach retail stała się chaotyczna i przeładowana informacjami, co stworzyło potrzebę wykreowania nowej przestrzeni, oddającej prawdziwe znaczenie piękna. Przestrzeni, która nie tylko prezentuje produkty, ale również zaprasza do ich harmonijnego doświadczania – w atmosferze wspartej wiedzą.

Concept Store Skin & Beauty to nie tylko lifting głównej marki — to stworzenie zupełnie nowej jakości, dostosowanej do potrzeb bardziej świadomego i wymagającego klienta. Tak powstał Skin & Beauty Concept Store — przestrzeń, która redefiniuje pojęcie piękna.
Cieszę się, że nasza praca po raz kolejny została doceniona. Gratulacje dla wszystkich zaangażowanych w realizację tego projektu – podsumowuje Robert Majkut, CEO pracowni Robert Majkut Design.
Nagroda SBID
Nagroda SBID, przyznawana jest przez panel wybitnych ekspertów branżowych i uznawana jest za jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w świecie designu. Jury wyróżnia projekty za ich funkcjonalność, innowacyjność, kreatywność i jakość wykonania. Sukces w tym konkursie, posiadającym status GOLD, świadczy o najwyższym poziomie umiejętności projektowych
i profesjonalizmie twórców wyróżnionych projektów.

Skin & Beauty by SuperPharm to Concept Store stworzony przez Robert Majkut Design jako efekt strategicznego up-brandingu, odpowiadającego na realne potrzeby rynku beauty premium.
To zupełnie nowy byt marki – skierowany do bardziej świadomego, wymagającego odbiorcy. Przestrzeń została zaprojektowana jako kompleksowe doświadczenie: sensoryczne, funkcjonalne i estetyczne. Osiem stref produktowych, rzeźbiarskie meble, światło o zmiennej temperaturze
i nowoczesne technologie tworzą nową jakość. Projekt oparty na analizach i projektowaniu parametrycznym wspiera zmianę wizerunkową i biznesową marki, wyznaczając nowy standard zakupów i usług w branży beauty & wellness.

Wyjątkowość wnętrza podkreślają w każdej strefie dedykowane kolory – zastosowano paletę 8 różnych, pastelowych kolorów przypisanych do każdej ze stref tworzących łącznie piękną, harmonijna kompozycję delikatnych kolorystycznych odcieni będących kolorystycznym DNA marki i wyróżniających się na tle rynkowych standardów opartych w dużej mierze o czarno-białą bazę. Kolorystyka przeniesiona jest również do materiałów BTL oraz komunikacji on-linowej tworząc spójny wizerunek marki. Studio Robert Majkut Design odpowiedzialne jest również za formę identyfikacji wizualnej brandu oraz towarzyszące jej koncepcje graficzne.
Skin & Beauty to przestrzeń, która redefiniuje doświadczenie zakupowe i pozycjonuje SuperPharm jako partnera marek premium i luksusowych. To projekt, który łączy projektowanie wnętrz komercyjnych z wiedzą strategiczną, technologiczną i estetyczną – tworząc nowy standard w branży retail & beauty.
Zobacz również:
- Nie uwierzysz, jak wygląda ta wrocławska siłownia. Social media już huczą od komentarzy
- Warszawski apartament tylko dla dorosłych. Zobacz, co kryje w środku






