PLN Design

Antonio Lupi – wyjście poza schemat

Antonio Lupi – wyjście poza schemat

Antonio Lupi to marka, która zaskakuje, odważnie wyznaczając najnowsze trendy w aranżacji łazienek. Według firmy, to właśnie łazienka jest sercem każdego domu, dlatego ważna jest nie tylko jej funkcjonalność, ale także wystrój, sprzyjający relaksacji. Antonio Lupi uwielbia wprowadzać do wnętrz luksus w nieoczywistym, wyrazistym wydaniu, od lat udowadniając, że nic nie musi być oczywiste.

Myślisz Antonio Lupi, widzisz najbardziej designerskie łazienki. Dziś jest niekwestionowanym liderem na rynku luksusowych i najbardziej innowacyjnych produktów wyposażenia łazienek. Odwaga i pasja doprowadziły do międzynarodowego sukcesu firmy. Wszystko zaczęło się 67 lat temu od skromnej produkcji szklanych elementów, by po latach przerodzić produkty w prawdziwe arcydzieła, wyznaczniki najlepszego wzornictwa, projektowane przez największe sławy światowego designu.

Konsekwencja i odwaga w projektowaniu doprowadziła markę na szczyt. Oprócz ceramiki Antonio Lupi wykorzystuje także kamień, szkło, drewno oraz syntetyczne materiały, takie jak corian. Najlepszym przykładem ich działalności jest najnowsza umywalka Calice z corianu właśnie, zaprojektowana przez Mario Ferrarini e Domenico De Palo. Ten półprodukt pozwala na tworzenie spersonalizowanych łazienek na indywidualne zamówienia. To zastosowanie materiału idealnie wpisuje się w filozofię marki, dlatego umywalka jest obecnie ich największą dumą. Można odnieść wrażenie, że umywalka niejako wynurza się ze ściany. Taki efekt osiągnięto dzięki wmurowaniu w ścianę i pomalowania jej na ten sam kolor. Calice to opowieść o magicznym spotkaniu się materii ze współczesnym pomieszczeniem, wzbogacona o kolejny epizod. Wnętrze wtopionej w ścianę umywalki jest podświetlone LEDami, dzięki czemu jest ona mocno zaakcentowana, ale nie widzimy gdzie tak naprawdę się kończy, a gdzie zaczyna ściana.  Umywalka Calice i inne produkty marki Antonio Lupi są dostępne w ofercie Studio Forma 96.

Udostępnij ten artykuł

Zapisz się do newslettera

Wpisz szukane słowo i kliknij enter