JAM KOLEKTYW z nagrodą za sesję wizerunkową marki szyjącej kołdry z alpaki

JAM KOLEKTYW z nagrodą za sesję wizerunkową marki szyjącej kołdry z alpaki

Agencja kreatywna i projektowa JAM KOLEKTYW zdobyła nagrodę Top Design Winner in Product Photography w konkursie EUROPEAN PRODUCT PHOTOGRAPHY AWARD za sesję wizerunkową dla polskiej firmy MyAlpaca. To duże wyróżnienie dla polskich artystek, które z powodzeniem wspierają od lat marki z segmentu home&living w tworzeniu profesjonalnego wizerunku.

JAM KOLEKTYW z prestiżową nagrodą

– Ta nagroda jest pięknym ukoronowaniem naszej kilkuletniej współpracy z Magdaleną Kot-Kyriazis, pomysłodawczynią marki MyAlpaca, szyjącej luksusowe kołdry i poduszki wypełnione wełną alpaki – komentuje Jola Skóra, współzałożycielka JAM KOLEKTYW. – Jesteśmy szczególnie dumne i z nagrody, i współpracy, bo z MyAlpaca wiele nas łączy. Podobna filozofia życia, podobne zapatrywanie się na jego jakość w każdym aspekcie – dodaje.

JAM KOLEKTYW z nagrodą za sesję wizerunkową marki szyjącej kołdry z alpaki

Nagrodzona sesja zdjęciowa została wykonana w sierpniu 2023 roku i była jednym z elementów kampanii wieńczącej 10 lat MyAlpaca na rynku. JAM KOLEKTYW od kilku już lat wspiera tę markę w zwiększeniu jej rozpoznawalności na rynku i pozyskaniu nowych klientów. Zadaniem agencji było wymyślenie i stworzenie materiałów wizualnych oraz projektów ukazujących produkty i ideę luksusowych produktów tworzonych rzemieślniczo i w odpowiedzialny, zrównoważony sposób.

JAM KOLEKTYW z nagrodą za sesję wizerunkową marki szyjącej kołdry z alpaki

Dyskretne piękno kołder i poduszek z alpaki

Zwycięska sesja zdjęciowa prezentuje dyskretne piękno kołder i poduszek. Produktów kojarzących się dotychczas raczej z funkcjonalnością. JAM KOLEKTYW wydobywa z nich esencję niemal już zapomnianego kunsztu ręcznie szytych kołder i poduszek, które niegdyś stanowiły ważną część posagu panny młodej. – My bardzo dobrze czujemy te produkty – komentuje Jola Skóra. – Wyobraziłyśmy sobie dla nich stonowaną, niemal monochromatyczną, ale w nienachalny sposób luksusową scenerię sypialni. Kwintesencję spokojnego, dającego oddech od codzienności miejsca. Takiego, które oddaje należną uwagę jakości snu i regeneracji.

JAM KOLEKTYW z nagrodą za sesję wizerunkową marki szyjącej kołdry z alpaki

MyAlpaca to polska marka premium obecna na rynku od 2014 roku. Wśród jej produktów znajdują się ekskluzywne, ręcznie robione kołdry i poduszki z włókna alpaki oraz pościele i tekstylia domowe. MyAlpaca to firma działająca w sposób zrównoważony i odpowiedzialny, dbająca o środowisko i przyjazna dla zwierząt. Jej misją jest uchronienie od zapomnienia pięknego rzemiosła, jakim było niegdyś kołdrzarstwo i tradycyjnych technologii. Produkty są w 100% naturalne i produkowane w manufakturze w Krośnie.

JAM KOLEKTYW z nagrodą za sesję wizerunkową marki szyjącej kołdry z alpaki

JAM KOLEKTYW to agencja kreatywna i projektowa, która od 2014 roku realizuje koncepcje i projekty dla świata home&living. Ich stylizacje, scenografie, sesje zdjęciowe czy aranżacje wnętrz odwołują się do wrażeń zmysłowych, pobudzają wyobraźnię, wynosząc codzienność na wyższy poziom uważności. Klientami agencji są zarówno duzi i uznani producenci, jak i niewielkie, polskie, rzemieślnicze marki, a także czołowe tytuły wnętrzarskie na polskim rynku.


Koncepcja estetyczna sesji zdjęciowej: Jola Skóra, Anna Olga Chmielewska
Zdjęcia: Jola Skóra
Scenografia, stylizacja: Anna Olga Chmielewska

Zobacz również: Polski design w Gliwicach – Targi Jedyne w Swoim Rodzaju już 16-17 marca | 30. urodziny legendarnego klubu Mózg w Bydgoszczy