Lacoste w Pradze – zabytkowe wnętrze z nowoczesnym sznytem

Salon Lacoste, otwarty w samym sercu przepięknej praskiej starówki, to kolejny już owoc współpracy marki z polską firmą fit-outową Forbis Group, jej stałym partnerem w zakresie realizacji inwestycji w regionie Europy Środkowo – Wschodniej. Wszystkie prace przebiegały pod ścisłą kontrolą konserwatora zabytków.

Forbis odpowiedzialny był za wdrożenie konceptu, stworzonego przez specjalistów z firmy Lacoste. Projekt zakładał zachowanie zabytkowego charakteru wnętrza, przy jednoczesnym zastosowaniu nowoczesnych, minimalistycznych rozwiązań. Tradycyjna, palona cegła i lekka zabudowa meblowa w odcieniu szarości ocieplają przestrzeń, a ledowe podświetlenie paneli ściennych stwarza efekt charakterystycznej łuny, która podkreśla zabytkowe elementy wnętrza, np. sklepienia łukowe. Całość jest bardzo stylowa i elegancka, co koresponduje z filozofią marki.

W aranżacji znalazło się wiele elementów podkreślających tożsamość francuskiej sieci sklepów. Wyeksponowane w charakterystyczny sposób rakiety tenisowe, to obok zielonego krokodyla drugi firmowy znak Lacoste. Za ladą w strefie sprzedaży zobaczyć można różne warianty logotypu, z kolei specjalnie zaaranżowana tuż przy wejściu do sklepu strefa muzealna ma przybliżyć klientom historię brandu. Znajduje się tam tablica informacyjna oraz neon, przedstawiający wizerunek tenisisty. Witrynę uzupełnia motto założyciela marki Rene Lacoste, które gloryfikuje zasadę fair play (L’essentiel est que demeure le fair-play).

Forbis jest stałym partnerem Lacoste w zakresie realizacji inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma zrealizowała już salony Poznaniu, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, w Brnie i w Budapeszcie. Wprowadzała również zmiany w outletach w Gdańsku i Łodzi.

Udostępnij ten artykuł
Napisane przez

Redaktor w PLN Design

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Zapisz się do newslettera
Wpisz szukane słowo i kliknij enter