Like No Other – akcja społeczna wspierana przez Whisbear

Pokażmy wszyscy, że różnorodność jest fajna! Ruszyła wyczekiwana sprzedaż koszulek-cegiełek, powstałych w ramach projektu społecznego Like No Other.

Projekt społeczny Like No Other

Like No Other to akcja trzech mam, Zuzanny Sielickiej-Kalczyńskiej z Whisbear, Sylwii Luks z Looks by Luks oraz fotografki Ewy Przedpełskiej. Chcą one zwrócić uwagę na nieocenioną rolę dorosłych w promowaniu różnorodności u dzieci.

Like No Other - akcja społeczna wspierana przez Whisbear

To właśnie ich zadaniem jest nauczyć dziecko akceptacji własnych wyjątkowych cech i pielęgnowania ich w późniejszym, dorosłym życiu. Zdjęcia autorstwa Ewy Przedpełskiej w bardzo sugestywny i naturalny sposób pokazują piękno wszystkich dzieci, z których każde jest jedyne w swoim rodzaju

Koszulka – cegiełka

Teraz każdy ma szansę dołączyć do projektu Like No Other. Wystarczy kupić w sklepie Whisbear dziecięcą koszulkę-cegiełkę i powiedzieć światu, że różnorodność jest fajna! Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na Telefon Zaufania dla Dzieci Młodzieży, który powstał z inicjatywy Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Like No Other - akcja społeczna wspierana przez Whisbear

Koszulki, stworzone z misją niesienia dobra, całkowicie „made in Poland”, zaprojektowano i uszyto z dbałością o najmniejsze detale. Ich nowoczesny i wygodny krój gwarantuje, że sprawdzą się w każdej dziecięcej stylizacji. Są w trzech kolorach – czarnym, beżowym i białym.

Kup koszulkę i wyróżnij się z tłumu modnym akcentem z wyjątkowym przesłaniem. Dołącz do Whisbear i wspieraj otwartość dzieci na to, że inność wcale nie jest zła!

Like No Other - akcja społeczna wspierana przez Whisbear

Marka Whisbear

Płacz noworodka spowodowany kolka lub niepokojem o innym podłożu naprawdę rozdziera serce. Twórczynie marki Whisbear to dwie mamy, które odkryły, że nic nie działa na maluch tak dobrze, jak szum suszarki, przypominający dzieciom dźwięki, które słyszały w brzuchu mamy. Poszukując bardziej efektywnego rozwiązania, stworzyły szumiącego misia Whisbear, który z prędkością światła podbił rynek.

Zobacz również: SCOPES WARSZAWA – prawdziwa uczta dla zmysłów | „Kobiety w designie” – wystawa marki Agnella na ŁDF 2021

Like No Other - akcja społeczna wspierana przez Whisbear
Like No Other - akcja społeczna wspierana przez Whisbear
Like No Other - akcja społeczna wspierana przez Whisbear
Like No Other - akcja społeczna wspierana przez Whisbear
Like No Other - akcja społeczna wspierana przez Whisbear
Like No Other - akcja społeczna wspierana przez Whisbear
Like No Other - akcja społeczna wspierana przez Whisbear
Like No Other - akcja społeczna wspierana przez Whisbear
Like No Other - akcja społeczna wspierana przez Whisbear
Like No Other - akcja społeczna wspierana przez Whisbear
Udostępnij ten artykuł
Zapisz się do newslettera

wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych powyżej danych w celu otrzymywania newslettera.

wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od klientów PLN Design.

Wpisz szukane słowo i kliknij enter