Limitowana seria plakatów Julii Mirny wyprodukowana przez Patyna.pl jest już dostępna

Limitowana seria plakatów Julii Mirny wyprodukowana przez Patyna.pl jest już dostępna

Patyna, pierwszy polski marketplace z wyjątkowymi przedmiotami vintage wyprodukował i wprowadził do sprzedaży limitowaną serię plakatów „Oldies but Goldies”, zaprojektowanych przez Julię Mirny.

Stworzenie limitowanej serii plakatów to pokłosie  sukcesu dystrybucji pierwszej edycji projektów podczas tegorocznych Targów Rzeczy Ładnych w Warszawie.

„Pomysł na limitowane serie produktów, tworzonych wspólnie z polskimi projektantami i producentami, jest realizowany od początku istnienia Patyny – mówi pomysłodawczyni portalu, Emilia Obrzut. – Dotychczas mieliśmy przyjemność współpracować z Malwiną Konopacką, Mamsam, ONTO Studio, Hutą Jasło i Magdaleną Pankiewicz. Każda z naszych realizacji rozeszła się błyskawicznie, co dowodzi, że warto edukować przyszłych kolekcjonerów i że odbiorcy gotowi są zainwestować w przedmiot, który z czasem zyska na wartości, wspierając jednocześnie jego twórcę. Jesteśmy pewni, że współpraca z Julią Mirny, jedną z najzdolniejszych i najbardziej charakterystycznych współczesnych ilustratorek, a prywatnie miłośniczką vintage będzie tego kolejnym dowodem”– dodaje Emilia Obrzut.

Plakat w formacie B1 (70×100 cm), wydrukowany na wysokiej jakości papierze (240 g foto błysk) dostępny jest w liczbie jedynie 250 sztuk. Do każdego zakupu dołączany jest certyfikat potwierdzający autentyczność zakupu.

 

Udostępnij ten artykuł

Zapisz się do newslettera

wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych powyżej danych w celu otrzymywania newslettera.

wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od klientów PLN Design.

Wpisz szukane słowo i kliknij enter