Showroom Nowego Stylu w Warszawie – pikanteria barw i kształtów

Jest większy i łatwiej dostępny, a w aranżacji jego wnętrz architekci z Nowego Stylu sięgnęli po odważne kolory i zdecydowane kształty. Z kolei na wybór mebli do nowego showroomu w Warszawie przy ulicy Jutrzenki 137A duży wpływ mieli Klienci marki. Zobaczcie końcowy efekt!

Nowy showroom Nowego Stylu w Warszawie

Dostępność, odwaga i gościnność – to w oparciu o nie zespół Nowego Stylu stworzył w stolicy miejsce, które w pierwszej chwili jest oazą domowego ciepła, spod którego po chwili zaczyna buzować energia charakterystyczna dla dynamicznie rozwijającej się Warszawy.

Dostępność, czyli szanując czas Gości

Pomiędzy Alejami Jerozolimskimi a niewielką ulicą Jutrzenki znajduje się biurowiec Oxygen Park – bliźniaczy, przeszklony kilkupiętrowiec. Showroom Nowego Stylu zajmuje przestrzeń na parterze części A budynku. W porównaniu do poprzedniego salonu, lokalizacja to pierwsza pozytywna zmiana.

Wcześniej mieściliśmy się na 2. piętrze, a samo wnętrze było rozczłonkowane. Zależało nam na tym, aby w nowym miejscu nasi Goście znaleźli nas o wiele łatwiej i szybciej. Przeprowadzka umożliwiła im to – zapewnia Sylwia Krasińska, Business Development Manager w Nowym Stylu.

Showroom marki Nowy Styl w Warszawie przy ulicy Jutrzenki 137A

Analogiczny cel – oszczędność czasu Klientów – przyświecał organizacji przestrzeni. Produkty z poszczególnych linii i kategorii cenowych zostały zgrupowane blisko siebie, tak aby podczas prezentacji mieć je pod ręką. Showroom jest przy tym sporo większy.

W poprzednim mieliśmy do dyspozycji niespełna 400 mkw., a nowy ma powierzchnię ponad 500 mkw. Dzięki temu możemy zaprezentować znacznie więcej rozwiązań, zachowując jednocześnie „oddech” między poszczególnymi częściami ekspozycji – mówi Sylwia Krasińska.

Odwaga, czyli kontrasty, które dodają charyzmy

Tuż za progiem wzrok Gości przykuwa sofa Creva, a zaraz potem stół Comta z zestawem sześciu krzeseł Lupino. Wszystkie meble pochodzą z oferty firmy Kusch+Co – najbardziej designerskiej marki w ofercie Nowego Stylu. Mają w sobie domowe ciepło, które zaprasza do środka. Domową atmosferę wzmacnia cisza, która otula już od pierwszej chwili, mimo że za oknem pędzi uliczny ruch.

Spod błogiego spokoju szybko wyłania się jednak energia, zaklęta w intensywnych kolorach oraz w zdecydowanych kształtach.

– Kąty są „smaczkiem” warszawskiego showroomu. Widać je w załamaniach ścian, na podłodze, a nawet w elementach sufitowych. Eksperymentowaliśmy także z różnymi formami, fakturami oraz z żywą kolorystyką. Nie baliśmy się dużej ilości czerni i mocnych barw, ponieważ rozmiękczyliśmy je pastelami oraz drewnianymi elementami, np. ażurowymi przegrodami. Te kontrasty dodały przestrzeniom charyzmy – opowiada Yana Payanovskaya, architekt wnętrz w Nowym Stylu, autorka aranżacji.

Showroom marki Nowy Styl w Warszawie przy ulicy Jutrzenki 137A

Temperamentu dodaje showroomowi otwarty, industrialny sufit, a przede wszystkim zmieniająca się perspektywa. Choć ekspozycję zorganizowano wokół centralnej „wyspy”, z salkami spotkań i budkami telefonicznymi, z każdego miejsca wnętrze wygląda zupełnie inaczej. To metafora współczesnej Warszawy, która zmienia się z dnia na dzień.

– Podobnie jak w mieście, tak w naszym showroomie jest miejsce do codziennej pracy, skupienia, twórczych wyzwań oraz relaksu. I podobnie jak stolica, która czerpie z najnowszych trendów, ale jednocześnie rozwija się długofalowo, tak my stworzyliśmy przestrzeń, która jest nowoczesna zarówno dzisiaj, jak i za kilka lat – przekonuje Dominika Kukieła, architekt wnętrz w Nowym Stylu, współautorka aranżacji.

Gościnność, czyli przyjdź i popracuj razem z Nowym Stylem

Duży wpływ na dobór mebli do showroomu Nowego Stylu mieli sami Klienci. Na ekspozycję trafiły różne wersje najbardziej popularnych produktów oraz rozwiązania, których nie spotyka się zbyt często w salonach.

Architekci mówili nam, że na rynku brakuje m.in. ekspozycji rozwiązań gabinetowych, dlatego postanowiliśmy, że przeznaczymy dodatkową przestrzeń, aby zaprezentować ich więcej – podaje przykład Sylwia Krasińska.

Showroom marki Nowy Styl w Warszawie przy ulicy Jutrzenki 137A

Część showroomu, w której na co dzień pracuje zespół Nowego Stylu, wyposażono z kolei tak, aby rozwiązania nie dublowały modeli produktów dostępnych w przestrzeni wystawowej. Dzięki temu stworzono dodatkowe możliwości zaprezentowania oferty.

Jeszcze jednym ukłonem w stronę Klientów jest zaproszenie do wspólnej pracy. Ilość dostępnego miejsca oraz różnorodność prezentowanych rozwiązań sprawia, że osoby z zewnątrz mogą przyjść i przez cały dzień testować nasze meble. Do ich dyspozycji jest przestronna kuchnia, w której – jak zapewniają pracownicy showroomu – przy kubku kawy chętnie odpowiedzą na każde pytanie.

Showroom marki Nowy Styl w Warszawie przy ulicy Jutrzenki 137A

Marka Nowy Styl

Nowy Styl to europejski lider kompleksowych rozwiązań meblowych dla przestrzeni biurowych i miejsc użyteczności publicznej. Dostarcza usługę wyposażania wnętrz w oparciu o analizę specyfiki i potrzeb klienta, efektywności, organizacji pracy, ergonomii i akustyki. Firma ma przedstawicielstwa w 16 krajach. Rozwiązania i wiedzę o organizacji biur prezentuje w Office Inspiration Centre w Krakowie i 31 showroomach m.in. w Londynie, Paryżu, Warszawie, Monachium, Pradze i Dubaju.

Zobacz również: Warszawskie biuro Yves Rocher | Ponadczasowe biuro Oracle

Udostępnij ten artykuł
Napisane przez

Redaktor w PLN Design

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Zapisz się do newslettera
Wpisz szukane słowo i kliknij enter