Studio Arthur Casas i projekt winiarni i sklepu

Siedem lat po inauguracji pierwszego sklepu, zlokalizowanego w centrum handlowym Jk Iguatemi w São Paulo  i właściciel marki Mistral, ponownie zwrócił się do zespołu studia Arthur Casas. Podobnie jak pierwsza lokalizacja, nowa przestrzeń powinna być zachęcająca, innowacyjna i zaskakująca, aby zapewnić klientom komfort i wygodę podczas zakupów.

Podejście do procesu projektowania

Projektanci ze studia Arthur Casas podchodzą do procesu projektowego w sposób wyjątkowy. Ich zdaniem jednostka jest centrum architektury. Domy, budynki i otoczenie nie tylko chronią nasze ciała i nasze czyny, ale także ukrywają nasze umysły. A także nasze sny, nasze wspomnienia i nasze pragnienia. Architektura i design nadają kształt ludzkiemu doświadczeniu bycia w świecie, wzmacniając nasze pojęcie bycia i bezpośrednio wpływając na nasze życie.

Projekt winiarni i sklepu

Ich najnowszy projekt winiarni i sklepu ma oddziaływać na zmysły Klientów. Pomiędzy schodami i dostępem do przeciwnych wejść, sklep pozwala klientom wejść do środka, by dotrzeć do równoległych korytarzy centrum handlowego. Wykorzystując tę ​​aranżację, Arthur Casas i zespół stworzyli ścieżkę. Pamiętając stare winiarnie, ściana z litego drewna została opracowana wyłącznie dla tej przestrzeni poprzez delikatny proces. Proces, w którym jest podgrzewana do temperatury 3000 stopni Celsjusza, aby uzyskać specjalną materialność: brązowawy ton i krzywoliniowy charakter. Boki ścieżki kontrastują z jasną białą podłogą i sufitem. Taka kompozycja jest podkreślona przez projekt oświetlenia, które sprawia, że ​​ściany wyglądają jak oderwane od podłogi i sufitu.

W celu uzupełnienia oferty, winiarnia oferuje degustacje i przekąski. Wewnątrz znajdziemy stół amorficzny  również zaprojektowany przez architekta, służy jako wsparcie do uczestnictwa i wystawy wina. Istnieje również ekran dotykowy dla gości, aby zagłębić się w historii i właściwościach oferowanych win.

Tym samym Brazylia zyskała nowy Wine bar, gdzie architektura i stworzone wnętrza zwracają uwagę nawet najbardziej wymagających Klientów.

Foto: Filippo Bamberghi

Udostępnij ten artykuł

Zapisz się do newslettera

wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych powyżej danych w celu otrzymywania newslettera.

wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od klientów PLN Design.

Wpisz szukane słowo i kliknij enter